Aanmeldformulier winterabonnement

contact: ledenadministratie@wsvemmen.nl

Aanmeldformulier winterabonnement WSV Emmen

• Winterabonnement W.S.V. Emmen
  • Hierbij verzoek ik mij in te schrijven voor een winterabonnement bij WSV Emmen. Een winterabonnement biedt de mogelijkheid om deel te nemen aan de wintertrainingen (veldrijden / MTB) in de periode van ca. oktober – januari. Trainingsavonden zijn dinsdag en donderdag van 19.15 – ca. 20.45 uur. Als gevolg van weers- en/of terreinomstandigheden kan het voorkomen dat een training wordt afgelast. Deelname aan wintertrainingen vindt plaats op eigen verantwoordelijkheid. WSV Emmen (of haar trainers) kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor evt. schade of andere zaken.
  • Het mobiele nummer wordt opgenomen in een appgroep waarin wordt doorgegeven als een training wordt afgelast. Ook kan hier andere training-gerelateerde informatie worden doorgegeven.
    Het is mogelijk om na aanmelding verschillende disciplines te combineren.
  • Door het versturen van dit formulier machtigt u de WSV Emmen om het bedrag van €45,00 automatisch te incasseren.