Voorjaarstrainingswedstrijden 2024

WSV Emmen biedt, ook in 2024, weer de mogelijkheid voor renners- en rensters ( vanaf de categorie Nieuwelingen) om zich voor te bereiden op het nieuwe wegseizoen.

Op de volgende zaterdagen  10, 17 en 24 februari en op 4 en 18 maart zijn er weer de bekende voorjaarstrainingsritten op Sportpark de Meerdijk te Emmen. Uitslagen vind je hier

OPGELET!!!! Je kunt je vanaf 2 weken van tevoren  bij elke wedstrijd online inschrijven op de KNWU site: https://mijn.knwu.nl/login .
Tot 10 uur op de dag van de wedstrijd  kun je nog online inschrijven!

In de A- categorie starten de junioren, amateurs, sportklasse/masters/elite/beloften

In de B-categorie starten de nieuwelingen jongens en meisjes en alle vrouwencategorieën.

Inleggeld € 4,00 per keer. Eigen leden en sponsoren van de vereniging hoeven geen inschrijfgeld te betalen.
STARTTIJD 13.00 uur. De A en B categorie starten samen.

De A categorie rijdt 1 uur 15 minuten + 3 ronden en de B categorie rijdt 1 uur en 3 ronden.

Belangrijk:
Om in de uitslag te worden opgenomen dien je te rijden met een goedwerkende transponder op je fiets !!  Extra service: bij inschrijving zijn (slechts) 4 “leen-transponders” te huur voor renners/rensters die nog geen eigen transponders bezitten of een defect exemplaar hebben. De kosten om een transponder voor de trainingsrit te huren zijn € 3,00 per transponder.

Bij twijfel over het wel of niet doorgaan van de trainingsritten bij slechte weersomstandigheden kunt u kijken op onze website/Facebookpagina . Ook het clubhuis van de WSV Emmen is een mogelijkheid 0591-626247 tijdens openingsuren te bellen.

Klik hier om naar uitslagen op de site van Mylaps te zien.