Clubkleding

Bestellen clubkleding via webshop van Bioracer

Leden kunnen rechtstreeks via de webshop van Bioracer nieuwe clubkleding bestellen.

Stappen bestellen clubkleding:

1. Klik op de volgende link: https://www.bioracer.be/nl/mybioracer/?r=5mj3eZJ8Ve
  2. Er opent zich dan dit scherm:
  3. Klik op Registreer
  4. Er volgen nu allerlei stappen om een account aan te maken
  5. Kies de juiste kleding uit en bestel!

In de webshop kun je kiezen uit drie kledinglijnen:

1. PROF-lijn (meest voordelig, eenvoudiger afgewerkt, wijder)
  2. ICON-lijn (middenklasse, beter afgewerkt, sluit iets meer aan)
  3. EPIC-lijn (duurste lijn, echte racekleding, strak aansluitend en afgewerkt)

Er is zowel kleding voor de kinderen als volwassenen (dames en heren). Kindermaten worden aangeduid met een K ervoor, volwassen maten bevatten alleen een getal. Als je een artikel aanklikt staan de te bestellen maten onder elkaar, ook vind je er een linkje naar de maattabellen voor ondersteuning. Voor de kindermaten kun je onderstaande maten als richtlijn nemen:

• K1 –> maat 116
  • K2 –> maat 128
  • K3 –> maat 140
  • K4 –> maat 152
  • K5 –> maat 164
  • K6 –> maat 176

Mocht je alsnog problemen ondervinden met inloggen/registreren of bestellen, neem dan even contact op met secretariaat@wsvemmen.nl

Let op; de webshop is in principe altijd open. Op de laatste dag van de maand worden alle bestellingen van die maand in productie genomen door Bioracer en begint de levertijd van ongeveer 8-10 weken.

Sokken en handschoenen

Er zijn ook sokken en handschoenen in WSV stijl verkrijgbaar. In verband met de minimale bestelaantallen zijn die niet via de webshop te bestellen. Deze kunnen besteld worden door een mail te sturen naar: secretariaat@wsvemmen.nl

Sokken €12,50                                 Handschoenen €22,50

Valschade-regeling

Het kan uiteraard gebeuren dat tijdens het vallen de kleding beschadigt raakt, daarom heeft WSV Emmen een valschade-regeling afgesproken met Bioracer, de voorwaarden zijn als volgt:

• Alleen kleding dat jonger dan 2 jaar is komt in aanmerking voor de valschade-regeling
  • Je neemt contact op met Bioracer door een mail te sturen naar Kim Zeijlstra: k.zeijlstra@bioracer.com
  • Bioracer beoordeelt de kleding
  • Na akkoord wordt het kledingstuk vervangen voor een nieuw exemplaar in dezelfde maat tegen een korting van 50%
  • Het vervangende kledingstuk wordt zo spoedig mogelijk geleverd. Bioracer zal je op de hoogte houden van de levertijd.

Vragen over clubkleding

Voor verdere vragen over de clubkleding kan men per mail contact opnemen met: secretariaat@wsvemmen.nl