Bikes4You

Net als vrijwilligers zijn sponsoren zeer belangrijk voor onze wielervereniging. Daarom hebben we ‘Sponsor in Beeld’ bedacht. Door middel van een interview zullen we iedere maand één sponsor uitlichten op onze website en Social Media. Gert & Ina Hollemans, Bikes4You heeft deze maand de eer om als sponsor uitgelicht te worden. Benieuwd naar het interview? Lees dan verder.

Kun je jezelf even voorstellen?

Nadat Gert zijn wielerloopbaan heeft beëindigd zijn wij samen ons bedrijf Bikes4You begonnen. Gert fietst al vanaf zijn 13e jaar zowel op de racefiets als mountainbike. Gert is als renner ook begonnen bij de WSV Emmen.

Zou je meer kunnen vertellen over Bikes4You?
Bikes4You is ontstaan vanuit de hobby van Gert. Bikes4You is een speciaalzaak in race en mountainbike. We werken nu 22 jaar samen met een hecht enthousiast team. En om als echtpaar samen te werken is echt fantastisch. Wij willen mensen veel fietsplezier laten beleven en dat valt en staat met een goede basis als team.

Met welke kernwaarden zou je Bikes4You omschrijven?

Servicegericht, kennis, ervaring en gastvrij.

Wat is de doelgroep van Bikes4You?

De sportieve fietser en natuurlijk de renners met ambitie.
Hoe lang zijn jullie al sponsor van Wielersportvereniging Emmen?
Wij zijn al vele jaren een trotse sponsor.

Wat heeft je doen besluiten om sponsor van Wielersportvereniging Emmen te worden?
Gert heeft jaren bij de WSV Emmen gefietst en als wielerzaak willen wij graag de plaatselijke wielersportvereniging ondersteunen.

Bezoek je weleens een wielerwedstrijd/ wielerevenement.
Ja zeer veel. Als wielerliefhebbers bezoeken wij zowel nationaal als internationale wedstrijden.

Wat kan je eventuele potentiële sponsors meegeven waarom het goed is een vereniging te sponsoren?

De jeugd heeft de toekomst en we moeten natuurlijk de leden van de WSV Emmen de kans geven om de fantastische wielerbaan De Meerdijk en MTB faciliteiten in stand te houden.

Wil je nog wat kwijt aan iedereen die dit interview leest?

Elkaar vriendelijk begroeten op de fiets en houdt rekening met iedere weggebruiker. Laten we allemaal blij zijn dat we deze sport op de openbare weg mogen uitoefenen en geef eens een bedankje of schouderklopje aan de talloze vrijwilligers.

Aan welke sponsor geef jij het woord in het volgende interview “ Sponsor uitgelicht” ?

Hommes Kunststof Kozijnen