Fortune Coffee

Net als vrijwilligers zijn sponsoren zeer belangrijk voor onze wielervereniging.

Daarom hebben we ‘Sponsor in Beeld’ bedacht. Door middel van een interview zullen we iedere maand één sponsor uitlichten op onze website en Social Media. Marcel Blauwgeers va Fortune Coffee heeft deze maand de eer om als sponsor uitgelicht te worden. Benieuwd naar het interview? Lees dan verder.

Kun je jezelf even voorstellen?

Mijn naam is Marcel Blaauwgeers. Ben getrouwd met Sabine en heb 2 kinderen, Joris en Maurits

Zou je meer kunnen vertellen over Fortune Coffee?

Bij Fortune Coffee begrijpen we hoe belangrijk koffie is Daarom leveren we goede, duurzame koffie uit representatieve automaten die passen bij elk bedrijf. En bieden uitstekende service zodat je nooit zonder koffie zit  Kijk gerust even op Fortune.nl en je zult zien waar we allemaal mee bezig zijn

Fortune Coffee is een franchiseformule en we zijn is inmiddels met 26 vestigingen in Nederland. Bij ons in Drenthe werken we met z’n vieren, in heel Nederland met ongeveer 150 collega’s

Met welke kernwaarden zou je Fortune Coffee omschrijven?

1 Eén contactpersoon

2 Persoonlijke relatie met een glimlach

3 Kwaliteit in koffie

4 Maatschappelijk verantwoord ondernemen

5 Meer dan alleen koffie

Wat is de doelgroep van Fortune Coffee?

MKB bedrijven, sportkantines , gezondheidszorg en verder overal waar koffie gedronken wordt.

Hoe lang zijn jullie al sponsor van Wielersportvereniging Emmen?

Vanaf 2022 zijn we sponsor bij de WSV Emmen

Wat heeft je doen besluiten om sponsor van Wielersportvereniging Emmen te worden?

Onze jongste zoon Maurits is actief met wielrennen en veldrijden, het is ook leuk om iets terug te doen naar de club.

Bezoek je weleens een wielerwedstrijd/ wielerevenement.

We reizen het hele land door met wedstrijden, daardoor kennen de meeste mensen inmiddels Fortune Coffee, want we gaan niet van huis zonder koffie.

Wat kan je eventuele potentiële sponsors meegeven waarom het goed is een vereniging te sponsoren?

Het is toch prachtig om bij te dragen de leefbaarheid van een regio te vergroten en leuk dat er regelmatig fietsers voorbij rijden met Fortune Coffee op de rug door heel Nederland.

Wil je nog wat kwijt aan iedereen die dit interview leest?

Wat je ook doet.  “EERST KOFFIE”

Aan welke sponsor geef jij het woord in het volgende interview

“ Sponsor uitgelicht” ?

Henri Paas van Paas totaal afbouw Emmen