11 jeugdleden actief tijdens de ICW Wintercompetitie Ronostrand

Ronostrand – Gisteren werd alweer de 4e wedstrijd verreden van de ICW Wintercompetitie op het mooie maar zware parcours van Ronostrand. Zoals elk jaar waren er weer een paar zware zandstroken opgenomen in het parcours.

In de jongste MTB categorie 1 stonden er ditmaal 3 WSV leden aan de start, Rafael Horsman wist wederom de 1e plaats te bemachtigen, gevolgd door Sven Ahlers op de 2e plek. Jorn Meijer behaalde in zijn eerste wedstrijd een 5e plaats.

Bij Categorie 2/3 kwam Lars Meijer en Joel Dronkert niet in de buurt van het podium, de jongelingen in deze groep kwamen als 6e en 9e over de streep.

Bij Categorie 4 en 5 is de WSV jeugd altijd sterk aanwezig. Thijs Potters deed wederom mee om de podiumplaatsen en mocht uiteindelijk plaats nemen op plek 2. Anouk Feringa was bij de meisjes 1e, gevolgd door Tamar Dronkert op plaats 2.

Sil Jakobs reed weer een sterke wedstrijd en mocht de zilverden medaille ophalen.

Bij het veldrijden waren Maurits Blaauwgeers en Willem Jan Belt actief. Willem Jan Belt rijdt het hele seizoen van de ICW Wintercompetitie al eenzaam aan kop in categorie 4/5, ook ditmaal was het niet anders. Maurits mocht ook een mooie zilveren medaille ophalen in categorie 6/7.