1e editie Kasseienomloop van Exloo groot succes!

De allereerste editie van de Kasseienomloop van Exloo is een feit!

Gisteren hebben de WSV Emmen en Stichting PWZ gezamenlijk deze prachtige race georganiseerd. Ondanks de vele uitdagingen rondom het organiseren van evenementen, is het de organisatie gelukt om een nieuwe wedstrijd op te zetten voor junioren en elite beloften. De juniorenwedstrijd maakte deel uit van de Topcompetitie, terwijl bij de wedstrijd voor elite beloften alle topteams van Nederland aan de start verschenen.

De organisatie heeft een uitdagend parcours van 18 km weten te creëren, met open velden waar de wind vrij spel had, de flanken van de Drentse Hondsrug en een kasseienstrook tussen Buinen en Exloo. Na afloop van de wedstrijden kunnen we concluderen dat het organiseren van races zonder politiebegeleiding maar met ondersteuning van het Motor Begeleidingsteam Assen zeer goed mogelijk is. Als organisatie kijken we terug op een geslaagde dag vol mooie en spannende wedstrijden, ondanks het uitdagende parcours.

Deze wedstrijd was niet mogelijk geweest zonder ondersteuning van:

Gemeente Borger-Odoorn

Staatsbosbeheer Borger-Odoorn