1e Omloop Slenerveld !!

Op zaterdag 18 april 2020 wordt voor de 1e keer de Omloop Slenerveld georganiseerd. Deze wedstrijd is de “vervanger” voor de welbekende klassieker “Omloop door het land van Kleine Hein”, die om veiligheidsredenen helaas niet meer georganiseerd kan worden !

Om als Wsv Emmen toch een klassieker aan te kunnen bieden is er uitgeweken naar het plaatsje Sleen. Hier is een mooi uitdagend parkoers van circa 13 km uitgezet welke volledig afgesloten wordt. Op dit parkoers heeft de wind vrij spel, doordat er veel over de open vlakten buiten de dorpskern van Sleen gereden wordt. Neem hierbij een aantal smalle wegen op het parkoers en alle elementen voor een mooie wedstrijd zijn aanwezig.

Er wordt voor 4 categorieën een wedstrijd georganiseerd:

• De Amateurs rijden een wedstrijd van circa 78 kilometer (6 ronden) en starten om 09.30 uur
• De Junior Vrouwen rijden een wedstrijd van circa 78 kilometer (6 ronden) en starten gezamenlijk met de Nieuweling Dames om 12.30 uur.
• De Nieuweling Dames rijden een wedstrijd van circa 65 kilometer (5 ronden) en starten gezamenlijk met de Junior Vrouwen om 12.30 uur.
• De Nieuweling Jongens rijden een wedstrijd van circa 78 kilometer (6 ronden) en starten om 15.30 uur

Inschrijven kan via de website van de KNWU. Wees hier snel bij want vol is vol!!