Clubkamp jeugd, dag 3 – De Afsluiting

Nutter – Vandaag was alweer de laatste dag van het clubkamp. Onder redelijk droge omstandigheden voor de 2e maal de tijdrit verreden. Sterre en Rowan hebben uiteindelijk de tijdrit gewonnen, zij hadden het minste verschil in tijd tussen de 1e en 2e tijdrit. Ze hebben een mooie koe-bel van Shimano ontvangen en een bidon van het Australisch Nationaal team. Oh ja, de rest van de deelnemers hebben uiteraard ook een mooie bidon ontvangen, het zijn allemaal winnaars!

Na de tijdrit heeft iedereen nog een mooie ronde gereden op het MTB parcours van Vasse, dat was de afsluiting van een heel mooi clubkamp. Alle vrijwilligers en begeleiders ontzettend bedankt, ook namens de rijders uiteraard.

Schrijf alvast in de agenda; voorjaarsclubkamp is 20 t/m 22 maart 2020. We hebben afscheid genomen van de Roezeberg, komend voorjaar gaan we naar Kampeerboerderij De Langenberg in Rijssen. Op schootafstand van de kampeerboerderij ligt MTB route Rijssen, Bikepark Markelo en in de toekomst Bikepark Holten, daarnaast is MTB route Holten en Hellendoorn op kleine afstand. De wegrenners kunnen de borst nat maken, De Sallandse Heuvelrug heeft een paar lastige klimmetjes, de Lemelerberg, Holterberg en de Grote Koningsbelt liggen allemaal op fietsafstand van de boerderij.