WSV Emmen Corona-challenge

Om de tijd door te komen is er een WSV Corona Challenge opgezet voor alle WSV Emmen jeugdleden! Maak een leuk filmpje (of foto) van jezelf op de racefiets of mountainbike. Zie als voorbeeld dit filmpje.

De volgende voorwaarden zijn van toepassing:

• jeugdleden moeten het clubtenue aan hebben (m.u.v. nieuwe leden die nog geen clubkleding hebben)
  • filmpje of foto moet te maken hebben met wielrennen of mountainbiken en moet voor 1 mei ingezonden zijn.
  • Elk jeugdlid kan maximaal 1x meedoen.

Er zijn leuke prijzen te verdienen: 1e prijs waardebon € 25,-, 2e prijs waardebon € 15,-, 3e prijs waardebon € 10,-.

Alle filmpjes en foto’s worden tussen nu en 1 mei op de facebookpagina van WSV Emmen Jeugd geplaatst. Zaterdag 2 en 3 mei (tot en met 19.00 uur) kan er via diezelfde pagina gestemd worden (er komt dan een bericht op facebook). Zondagavond 3 mei worden de winnaars bekend gemaakt. Diegene met de meeste stemmen wordt winnaar.

Filmpjes en foto’s kunnen verstuurd worden via whatsapp naar 06-51030683 of per mail naar mtb-jeugd@wsvemmen.nl . Je kan ook tekst meesturen dat geplaatst wordt bij jouw filmpje of foto.

Veel succes!