Dag 2 Clubkamp Nutter , grenzen verleggen met Lieke Nooijen!

Nutter – Dag 2 van het clubkamp stond in het teken van grenzen verleggen. Na een korte tijdrit achter de kampeerboerderij werd met de auto koers gezet naar Paviljoen de Vlegge in Sibculo. Ruim een jaar geleden is rondom Sibculo een uitdagende en technische MTB route geopend. Deze route ligt vol met single tracks, north shore, drops en andere technische elementen waarop de jeugd hun techniek heeft bij kunnen schaven.

Tussen de middag hebben we in Paviljoen de Vlegge heerlijke pannenkoeken gegeten, dat was een welkome warme lekkernij na een miezerige ochtend. De pannenkoeken werden ons aangeboden door Feringa-Tabak Inspectie en Advies. Ondertussen is Lieke Nooijen, oud WSV jeugdlid en nummer 3 van het laatste WK voor junioren op de weg aangeschoven.

De middag is zo goed als droog verlopen, in samenwerking met Lieke hebben de jeugdleden wederom een technische training gehad.

Na het avondeten heeft Lieke een mooie presentatie gehouden, aan de hand van foto’s heeft zij haar carrière tot op heden doorgenomen. Alle jeugdleden hebben aandachtig geluisterd en kunnen dromen van hun eigen wielertoekomst. Wij wensen Lieke uiteraard veel succes met de rest van haar carriere!

Check de foto’s en filmpjes voor een mooie impressie van dag 2, najaarsclubkamp Nutter 2019