GOEDE START AIROLUBE ZOMER-COMPETITIE 2023

EEN GOEDE START VOOR DE WSV EMMEN JEUGD BIJ DE AIROLUBE ZOMER-COMPETITIE 2023

Vandaag de eerste wedstrijd van de Airolube ICW zomercompetitie in Norg.

Op het mooie parcours gingen 21 WSV’ers in verschillende categorieën van start.

Bij de 8 jarigen jongens eindigde Vince na een flitsende start als 1e. Eline als 2e (1e meisje), Janine 3e (2e meisje) en Mirthe 6e (4e meisje) eindigde bij de meiden net naast het podium.

Bij de 9 & 10 jarigen won Rafaél, Pim werd 5e, Pepijn red de hele wedstrijd voor het podium, maar door een afgelopen ketting eindigde hij als 6e jongen en Daan kort daarachter op de 8e plaats. Sverre kon door een valpartij de wedstrijd niet uitrijden.

Bij de meisjes werd Joëlla ook 1e. Lieke eindigde als 2e.

Super knap gereden allemaal.

Het parcours werd vervolgens klaargemaakt voor de volgende wedstrijd.

Bij de 11 & 12 jarigen stonden 6 wsv jongens aan de start. Een gunstige loting, behalve voor Lars, die stond achteraan deze grote groep. Na de start allen goed van voor en leek het met 5 wsv’ers vooraan wel een blauwe TGV die voorbij denderde.
Luca 1e, Joren 2e, Sem 3e, Kyan 4e, Sven 5e en Lars keurig opgeschoven naar een mooie 13e plaats.

Bij de 13 & 14 jarigen starten Micha en Nick, Nick had een goede loting en bovenal de benen goed. Hij reed een sterke race en eindigde als 5e. Micha had geen goede benen en eindigde als 8e.

Bij de nieuwelingen kwam Ivar als 7e en Sidney als 11e over de finish.