Grinta In- En Op De Baan !!!

Tijdens de Wsv Emmen Wildlands Jeugmeerdaagse van afgelopen week, waren vrijdag 31 mei maar liefst 45 leden van Grinta Business Cycling te gast op de wielerbaan van onze vereniging WSV Emmen. Deelnemers aan het Grinta netwerk hebben een passie voor fietsen en zakendoen. (Zie ook https://grintabusinesscycling.nl/ )

Nadat jeugdcategorie 7 was gefinisht op het wielerparcours, vertrok de Grinta groep om tien over twee onder begeleiding van een 4-tal motoren voor hun toertocht. Halverwege de rit was een pauze ingelast bij het bedrijf Kieft All Office. Directeur Bas Hansler, amateur bij WSV Emmen en tevens Grinta deelnemer, gaf daar een rondleiding door zijn moderne bedrijf aan de deelnemers van de toertocht.

Na aankomst op sportpark Meerdijk omstreeks kwart voor 5 werd er nog een finale van 4 ronden op onze wielerbaan de Meerdijk verreden. De laatste ronde werd door de speaker met de bel ingeluid en en met veel krachtsvertoon werd er nog een heuse sprint uitgeperst. Het enthousiasme was zo groot dat zelfs veel fietsers, die op een paar seconden achterstand binnenkwamen, ook met de handen omhoog over de streep kwamen. Na afloop is het met een buffet en een drankje in- en om de kantine van WSV Emmen nog lang gezellig geweest.

Dit alles is vastgelegd door clubfotograaf Fred Haikens. Bekijk zijn mooie reportage !!