Het regende flink tijdens de laatste time trial MTB, winst voor Simon van Gerwen

Voor het eerst dit winterseizoen een kurk droog parcours, de opkomst was weer fantastisch goed. Al vroeg waren de renners aanwezig om warm te rijden, je voelde de wedstrijdspanning in de lucht hangen, iets wat we al zo’n lange tijd missen.
De categorieën 1 t/m 6 hadden hun laatste time trial van dit winterseizoen. Het regende dit keer persoonlijke records, bijna iedereen heeft zijn tijd flink verbetert. Wow, wat een superprestaties, jullie blijven maar verbeteren!! Ga zo door!
Simon van Gerwen heeft met grote overtuiging de beker gewonnen, met een verbetering van 3 min en 34 sec. van harte gefeliciteerd met de beker, jij mag hier erg trots op zijn.

Voor categorie 7, de junioren en nieuwelingen hadden we een andere krachtmeting bedacht. 10 rondes volle bak, laat maar zien wie er als eerst over de finish komt. Wat werd er hard gereden, de wedstrijd werd gewonnen door Daniel!
We hopen de wedstrijdhonger hiermee weer klein een beetje gestild te hebben…

Volgende maand starten we met een time trial op de kibbelkoele.