Hoodie clubactie

Beste (ouders van) jeugdleden en leden van de WSV Emmen,

Het winterseizoen is weer begonnen, we hebben de eerste trainingen op het veld deze week gehad, gelijk een echte regentraining om mee te beginnen.

Om dit winterseizoen helemaal goed te beginnen hebben we een hoodie clubactie.

Wil jij er na de trainingen en/of wedstrijden ook warm bij lopen?

Wil jij de andere renners langs het parcours aanmoedigen in een mooie hoodie van de club?

Wil jij naar school of werk de trots voor onze club dragen?

Bestel een hoodie met clublogo en eigen naam.

Hoe ziet de hoodie eruit?

Het wordt een blauwe hoodie met op de rug het algemene logo van de WSV Emmen (zonder jeugd).

Op de voorkant komt links op de borst je eigen naam.

De hoodie in kindermaat kost 25 euro

De hoodie in volwassenmaat kost 30 euro.

De daadwerkelijke aanschafprijs zal bij een groot aantal bestellingen voor de club lager liggen. De opbrengst zal geheel ten goede komen aan de club, daar gaan we een goed doel voor bedenken.

Hoe gaat de bestelling?

Tot 23 oktober kun je een hoodie bestellen door te klikken op onderstaande link, 1 formulier per trui!

Op 23 oktober krijg je via het opgegeven telefoonnummer een tikkie. Na betaling zal de complete bestelling in 1 keer worden uitgezet. We verwachten begin november de hoodie te kunnen leveren.

We zien jullie bestellingen graag tegemoet!

Met vriendelijke groet,

Anniek Zwiers en Gert Prins