Hoogtemeters maken tijdens Clubdag Col du Vam 19 oktober 2019

Wijster – Vol goede moet zijn de jeugdleden van WSV vandaag afgereisd naar Col du Vam. Waar de weergoden ons tijdens het clubkamp van vorige week nog goedgezind waren, viel vandaag het eerste uur letterlijk in het water.

Er ligt uiteraard al langere tijd een 3-tal hele mooie asfaltklimmen en een geasfalteerde afdaling, echter er wordt nu ook volop gewerkt aan zeer uitdagende single tracks op- en rondom Col du Vam. Nog niet alles is klaar, echter we hebben wel een voorproefje kunnen nemen. Volgend voorjaar komen we zeker terug!

Ondanks de regen hebben de jeugdleden zonder mopperen de nodige hoogtemeters gemaakt! In het tweede uur kwam zowaar een klein zonnetje door de wolken, genoeg om weer een beetje warm te krijgen en op te drogen.

Alle deelnemers hebben uitstekend hun best gedaan, als waardering heeft iedereen een mooie beker ontvangen op de top van Col du Vam.

Uiteraard hadden de jeugdleden, begeleiding en aanwezige ouders trek gekregen, de hamburgers en marshmallows gingen er lekker in.

Check de foto’s voor een leuke impressie.