ICW Trimunt verreden onder mooie zonnige omstandigheden

Vandaag werd alweer de 5e wedstrijd van de KNWU Noord Wintercompetitie verreden, ditmaal stond de icw Trimunt op het menu. Op het motorcross parcours van MCMO Trimunt kregen de deelnemers een snel en technisch parcours gepresenteerd.

Deze week trotseerden 11 WSV Emmen blauwhemden de kou, waarvan er 7 het podium mochten betreden. In Cat 1. MTB hadden zowel Rafaél als Sven een uitstekende kopstart. Zij reden net als voorgaande wedstrijden keurig naar het podium; Rafaél 1, Sven 2. In Cat 2/3. MTB starten Martijn, Micha & Joël. Ze reden allen een keurige wedstrijd, net geen podium. Martijn 5e, Micha 6e, Joël 10e.

Bij de dames MTB streden zoals iedere week Anouk en Tamar om de gouden medaille. Deze werd dit weekend beslist in het voordeel van Tamar 1e, Anouk 2e. In Cat 4/5 MTB reed Thijs wederom een uitstekende wedstrijd. Ondanks een nachtje griep, reed hij toch nog een mooie wedstrijd en mocht hij plaatsnemen op het podium op plaats 3.
In Cat 4/5 Veld is Willem-jan al de gehele Wintercompetitie onverslaanbaar. Hij reed wederom van kop af aan solo naar de winst.

In Cat 6/7 MTB rijdt Sil al de gehele Wintercompetitie uitstekend mee vooraan. Na een uitstekende start, leverde hij weer een mooie strijd om het podium en reed naar een keurige 3e plaats, Liam kwam in deze categorie als 10e over de meet.