Jesper Bouwhuis voor 2e maal Time Trial winnaar

Vandaag stonden er slechts 9 rijders aan de start voor de maandelijkse Time Trial, een aantal WSV leden stonden elders aan de start. In Oldebroek werd de eerste wedstrijd van de Landelijke Jeugd Competitie georganiseerd.

De deelnemers aan de Time Trial vonden het kleine groepje niet erg, kans op winnen van de wisselbokaal was alleen maar groter geworden.

Er was ditmaal maar 1 persoon die een PR heeft gereden en hij was daarmee gelijk de maandwinnaar. Jesper Bouwhuis blijft maar grote stappen maken en reed ditmaal 44 seconden van zijn persoonlijk record af!

De volgende datum van de Time Trial is nog onbekend, dat is afhankelijk van de wedstrijdkalender MTB Zomercup Noord, verwachting is dat de data van die competitie 2e helft maart bekend wordt gemaakt. Nog even geduld……