mooie prestaties bij 2e wedstrijd MTB streetrace competitie

Afgelopen maandag werd de 2e wedstrijd in de mtb streetrace competitie gereden in het centrum van Nijeveen.

Op een mooi parcours met hooibalen als obstakels, door de molen, door een waterbad en over bulten zand werd er een mooie wedstrijd op hoge snelheid gereden.

Bij de 8 tot 10 jarigen stonden 6 van onze jeugdrenners aan de start.
Valerie reed super goed in dit sterke veld en eindigde in een spannende eindsprint als 9e meisje, Janine lukte het ook om haar tegenstandsters achter zich te laten en kwam als 5e meisje over de finish. Joëlla pakte knap een podiumplek en eindigde als 3e meisje.

Sverre begint weer steeds meer in de wedstrijden te komen, hij finishte als 20e jongen, Daan had een hele beroerde start, door een valpartij vlak voor hem kwam als laatste van de startplek, maar heeft super veel goed gemaakt en eindigde als 7e jongen. Rafaél streed de gehele wedstrijd voor de winst een spannende strijd, maar ook hij eindigde als 3e.

Bij de 11 en 12 jarigen stonden 2 jeugdrenners aan de start. Beiden knalden vanaf de start over het parcours en mochten daarom na de wedstrijd plaats nemen op het podium. Joren werd 2e, Sven werd ook 3e.

Bij de 13 en 14 jarigen stonden 4 jeugdrenners aan de start. Micha, Robin en Thijs Anne trokken lange tijd samen op, reden een sterke race en pakten zo heel wat plekken. Micha eindigde als 11e jongen, Thijs Anne eindigde als 10e jongen. Robin eindigde als 2e meisje.
In de kopgroep reed Milan sterk mee, in de eindsprint werd hij 5e.

Weer 12 goede prestaties waar wij trots op zijn.

Voor meer foto’s check onze Facebookpagina