Mooie resultaten op nationale veldrit Westereem

Nationale jeugdveldrit

de Westereem.

Een heerlijke gras cross met schuine kantjes en Camiel’s carrousel, heerlijk draaien en keren over het friesche parcours van organiserende vereniging W.V. Otto Ebbens.

In categorie 1 stond Vince Elsinga aan het vertrek. Hij reed sterk, ging als vierde het veld in en kon in de wedstrijd nog een plaats opschuiven. En pakte de winst bij de jongens.🥇P1, 3e Algemeen.

In categorie 3 stond Rafaél Horsman aan het vertrek. Gebrand op winst. Een snelle start, als tweede het veld in en snel de leiding in de wedstrijd kunnen overnemen. Deze plek behouden en de voorsprong kunnen uitbreiden. 🥇P1 algemeen.

In categorie 4 stonden Joren Pijpker en Luca Elsinga aan het vertrek. Beide een snelle start Joren als 1e het veld in en Luca als 4e. Gedurende de wedstrijd rukte Luca op naar een mooie 2e plek. Joren moest wat terrein prijs geven en eindigde als 4e.

Luca P2 🥈

Joren P4

In categorie 6 stond Milan van der Zee aan het vertrek. Vanaf de 3e startrij een zeer goede start, als 6e het veld in en aansluiting met de kop van de wedstrijd. In de 1e ronde opgeschoven naar P4 en in de 3e ronde kunnen opschuiven naar P3. En sterke wedstrijd met een mooi en verdiend resultaat. P2🥈, P3 algemeen.