mooie successen voor WSV Emmen op eerste LJC MTB

Vandaag de 1e LJC-wedstrijd van het zomerseizoen, het zonnetje liet zich in Oosterhout heel af en toe zien op een mooie en uitdagend parcours. 15 jeugdrenners van de WSV Emmen stonden vandaag aan de start.
In cat. 1 kwam Vince als eerste over de streep. Eline maakte er een spannende race van en eindigde als 2e. Ook voor Janine was dit haar 1e wedstrijd, zij kwam als 8e over de finish.
In cat. 3 reed RafaƩl een 5e plek. Daan stond ook voor het eersten de start en eindigde op een knappe 12e plek.
In cat. 4 startte Joren sterk en ging een groot deel van de wedstrijd aan kop. Helaas moest hij heel wat plekken prijs geven door een val en eindigde als 7e. Luca werd naar een sterke race 5e.
In cat. 5 startte Lieke achteraan, maar reed snel naar voren, zij eindigde als 3e. Age reed een stabiele race en eindigde als 13e, kyan lootte goed en kwam na een prima start als 16e. Sven reed ook een super goede wedstrijd maar door materiaalpech moest hij genoegen nemen met een 17e plek.
Sem moest helaas afstappen.
In cat. 6 eindigde Robin als 2e. Milan moest van achteruit veel goed maken en beloonde een sterke wedstrijd met een 5e plek.
Micha was niet fit, maar heeft de wedstrijd op karakter uitgereden. Nick reed een sterke wedstrijd, maar moest vanwege een val afstappen.
We hebben van alle renners gezien dat ze alles hebben gegeven.
Trots op jullie prestatie!
check WSV Emmen Jeugd | Emmen | Facebook voor de foto’s