Mooie uitslagen in de 3e ronde van de Airolube ICW wintercompetitie

Vandaag de 3e wedstrijd van de Airolube ICW wintercompetitie Noord in Ruinen.

Op een mooi parcours gingen weer veel WSV’ers van start. Daar worden wij trainers blij van!

Bij de 8 jarigen eindigde Vince na een flitsende start als 2e, Eline als 3e (1e meisje), Evi en Mirthe eindigde als 7e en 8e en eindigden bij de meiden net naast het podium op een 4e en 5e plek.

Bij de 9 en 10 jarigen eindigde Pepijn als 5e, maar mocht als 3e jongen toch weer het podium op.

Ook Joëlla werd 3e bij de meisjes. Lieke eindigde als 5e en Pim is als 10e jongen gefinished. Super knap gereden allemaal.

Het parcours werd vervolgens klaargemaakt voor de volgende wedstrijd.

Bij de 11 en 12 jarigen stonden Joren (1), Luca (2) en Age (3) weer naast elkaar op het podium. Sem is als 4e geëindigd en komt dus dichterbij, Kyan reed knap naar een 6e plek. Lars reed vandaag zijn eerste wedstrijd voor de WSV en eindigde knap als 10e. Maud ging er bij de meisjes met de bronzen medaille vandoor na een sterke race.

Bij de 13 en 14 jarigen reed Micha zijn directe concurrenten uit het wiel en eindigde als 5e. Nick viel hard, maar gaf niet op en eindigde als 11e. Teun finishde op een mooie 15e plek.

Op de cyclocross reed Milan ondanks een valpartij en 2x een afgelopen ketting naar een mooie zilveren medaille, Germ is als 4e helaas net naast het podium geëindigd.

Bij de nieuwelingen/junioren-vrouwen MTB eindigde Fleur op een knappe 2e plek.

Ivar eindigde als 4e bij de nieuwelingen MTB, Sidney als 11e.

Op de cyclocross eindigde Willem-Jan bij de nieuwelingen op ruime afstand op de 1e plek. Thijs is als 5e geëindigd.

Ook Anniek zette weer een knappe prestatie neer reed lang op een 3e plek, maar moest door een valpartij genoegen nemen met een 5e plek.

Jarno sloot de dag af met een mooie 7e plek.

Een aantal renners waren vandaag afwezig ivm ziekte, hen wensen we beterschap.