Samuel van der Meer wint vijfde voorjaarstrainingswedstrijd

Vandaag  9 maart kwamen er tijdens onze voorjaarstrainingen  zo’n 65 renners en rensters aan de start. Deze keer was Fred er niet. We wensen hem beterschap en hopen dat hij er volgende week tijdens de laatste voorjaarstraining weer bij is.

Wie er wel was, was good old Jan Vos. Vorige week had Fred hem nog vermeld in het verslag en hij had het zich aangetrokken en was erbij!
De wedstrijd begon met de gebruikelijke rustige ronden en daarna was er een ontsnapping van 5 renners, deze groep hield uiteindelijk geen stand. Er volgden een paar pogingen, maar weg kwam er niemand. Uiteindelijk was het een kopgroep van  4: Samuel van der meer, Stan Legebeke, Robert Jan Nibourg en Sjoerd Hollander die een beslissende voorsprong kregen op het peloton. Zij mochten sprinten voor de winst en deze werd beslist in het voordeel van Samuel van der Meer. Gert Mulderij won de sprint van het peloton. Bij de ID renners was Rosalie Witsel de enige aanwezige. In de B groep werd er gewonnen door Willem Jan Belt.

Volgende week is de laatste van de voorjaarstrainingen en daarna beginnen we 16 april om 18.30 uur weer met de eerste Jouw Hypotheek populaires