Successen op LJC in Wijchen

Afgelopen zaterdag zaten onze jeugdrenners weer vroeg in de auto om af te reizen naar het winters warme Wijchen voor een mooie LJC-wedstrijd op de hellingen van de plaatselijke skiberg. Ook hier zette onze jeugdrenners weer mooie prestaties neer.

In cat. 1 gingen zowel Vince als Eline er met de winst vandoor. Maar ook Janine zette een knappe prestatie neer met een mooie 4e plek bij de meiden.

In cat. 2 ook weer winst voor de WSV Emmen in de persoon van Pepijn en Pim kwam als derde jongen over de finish.

In cat. 3 stonden Rafaél en Daan aan de start. Rafaél behaalde in een mooie eindsprint de 2e plek. Daan eindigde ook knap als 9e jongen.

In cat. 4 wederom drie top-10 plekken voor de WSV Emmen. Luca werd 6e en Joren 9e jongen. Maud eindigde als 5e meisje.

Zo zat het ochtendprogramma vol met knappe Emmense prestaties.

De temperatuur steeg in de middag nog een beetje door.

In cat. 5 finishte Lieke als derde meisje. Sven kwam als 8e jongen over de finish, gevolgd door Kyan op een 12e plek. Sem moest door de warmte de wedstrijd helaas staken, waar hij behoorlijk van baalde. Hier kun jij niks aan doen Sem, soms lukt het gewoon even niet.

In cat. 6 eindigde Robin als 4e meisje Milan eindigde als 7e jongen en Micha kwam als 22e jongen over de finish.

De dag werd afgesloten door Thijs Anne, hij eindigde in cat. 7 als 21e.

Allemaal knappe prestaties die we natuurlijk minimaal gaan herhalen aankomende zaterdag op ons eigen parcours in Emmen. Daar kijken wij naar uit.

Voor meer foto’s check onze Facebookpagina