Wederom goud voor WSV Emmen MTB in categorie 1 en 7

Raceday ICW. Vandaag de 2e wedstrijd in de #zomercupnoord. Er stonden weer veel jeugdrenners van #wsvemmen aan de start en daar zijn wij heel trots op.

Bij categorie 1 reed Rob zijn eerste wedstrijd. Hij reed een prima wedstrijd en eindigde knap als 4e. Verder stonden Evi, Eline en Pepijn ook aan de start, ze maakten er een waar spektakel van. Evi knokte zich knap naar een 4e plek. Pepijn en Eline waren beiden niet te verslaan en eindigden als 1e. Knap gereden hoor!

In categorie 2/3 stonden Dion, Rafaél en Joren aan de start. Rafaél en Joren maakten het erg spannend aan de kop van de race. En Rafaél nam zelf korte tijd de leiding. Maar ze eindigden uiteindelijk 2e en 3e in een mooie race.

In categorie 4/5 stonden Kyan, Sem, Nash en Micha samen met 32 andere jeugdrenners aan de start. Micha had een goede start en reed zichzelf naar een knappe 2e plek. Sem en Kyan maakten er ook nu weer een mooie wedstrijd in de wedstrijd van en eindigden vlak achter elkaar op plek 11 en 13. Jullie gaan we volgend jaar zeker weten op het podium zien. Nash behaalde een 28e plek.

In categorie 6/7 stonden Thijs, Sidney en Willem-Jan aan de start. Willem-Jan sloeg meteen een groot gat en won ook deze wedstrijd met overmacht. Thijs reed zichzelf naar een knappe 7e plek, Sidney zat met een nette 9e plek ook in de top 10. We zijn trots op al jullie prestaties.

De volgende zomercup wedstrijd organiseren we zelf, dan zullen er nog meer wsv-ers aan de start staan en hopen wij op nog meer podiumplekken.

zie facebook en instagram voor meer foto’s.

WSV Emmen Jeugd | Facebook

WSV EMMEN JEUGD • Instagram