Willem Jan 3e op NK MTB XCO

Het afgelopen weekend stonden drie WSV-ers aan de start bij het NK Moutainbike XCO in het mooie Oldebroek. Mart Vos startte bij de amateurs/sportklasse. Hij ging als 15/16e het veld in na een rommelig verlopen start waar hij op een betere startplek had gerekend. Hij rijdt vervolgens wel een hele steady race en eindigt als 16e! Klasse gereden!

Vervolgens is het de beurt aan Ivar Hengeveld en Willem Jan Belt bij de nieuwelingen. Ivar heeft een goede start maar wordt al snel geconfronteerd met een lekke band dus dat werd een stuk lopen naar de materiaalpost. Verder in de wedstrijd liep de ketting eraf. Veel pech dus voor Ivar. Teleurstelling voor hem maar hij heeft karakter getoond en de wedstrijd knap uitgereden. We zijn trots op jou Ivar.

Bij Willem Jan voelden de benen goed en het was een mooi technisch parcours wat hem goed ligt. De start ging super en hij reed vervolgens een sterke race. Na een dik uur wedstrijd ging hij als derde over finish. Een prachtige bronzen medaille voor deze eerste jaars nieuweling!!

Mooie prestaties van deze mannen en een pluim voor alle WSVers die kwamen aanmoedigen!!