WSV Emmen jeugdkamp 2023

Afgelopen weekend waren de jeugdrenners van de WSV Emmen op clubkamp in Rijssen.
Op vrijdag was hun eerste training op MTB-route van Rijssen, iedereen ging met vol enthousiasme over deze prachtige route waarbij er meteen goed getraind kon worden op techniek.

’s Avonds was er tijd voor wat ontspanning, maar gingen de renners ook op tijd op bed, want de zaterdag beloofde een zware dag te worden met een speciale guest.

Na een goede nachtrust zijn de oudste jeugdrenners op de fiets vertrokken naar MTB-route Holten om aansluitend de MTB-route Hellendoorn / Nijverdal te rijden. Een flinke rit dus. De jongste jeugdrenners hebben de MTB-route Hellendoorn gereden. Aan het eind van de ochtend verzamelden we voor een welverdiende pannenkoek.

De zaterdagmiddag hebben alle jeugdrenners een onvergetelijke clinic gekregen van #Puck Pieterse en hebben ze hun techniek mogen verbeteren op het schitterende parcours van #Bikepark Salland – Holten.

Voor vele jeugdrenners stond de teller op meer dan 80 km die dag.
Het avondprogramma bestond dan ook uit een voedzame sportmaaltijd en een relaxte en gezellige muziekbingo waar mooie prijzen te winnen viel.
Moe maar voldaan kropen de jongste jeugdrenners weer op tijd op bed, de wat oudere jeugdrenners probeerde het laat te maken, maar in de wetenschap dat er zondag nog een training op het programma stond zijn ze uiteindelijk vroeg genoeg gaan slapen. En dat was te merken, want ook op zondag gingen ze weer volle bak over de MTB-route Rijssen en moesten vele ouders afhaken op het tempo van onze jeugdrenners.

We kijken terug op zeer succesvolle trainingen en de fantastisch gezellig jeugdclubkamp.
Dit dankzij een super leuke en fanatieke groep jeugdrenners die elkaar allemaal steunden in hun eigen prestatie.

Maar natuurlijk ook door de goede organisatie, de heerlijke catering, de schitterende locatie en het fantastische weer.

Wij bedanken:
#Fortune Coffee voor de koffie.
#Vechtstede Notarissen voor het gesponsorde brood.
#Logs fruits & Veggies voor het gesponsorde fruit.
#brentjensmtbteam voor de leuke prijzen.
#bikepark Salland-Twente te Holten
#Puckpietserse

Dit was de best mogelijke basis voor een succesvol MTB zomerseizoen. Daar kijken wij dan ook met volle teugen naar uit.

Voor foto’s check onze facebookpagina WSV Emmen Jeugd | Emmen | Facebook