Wsv’ers succesvol op dikke bandenrace en slowbikerace

Vanavond deden Eline, joella en Rafaél mee aan de finalewedstrijden georganiseerd door de bredeschool Emmen. Er werd een slowbike race en een dikke banden race op het Raadhuisplein en door de hondsrugtunnel vereden. Joella starte in beide disciplines, zij won de dikkebanden race.                                                                                                                                                                        Hierna werden de finale wedstrijden van de slowbike race gereden.                                                    Rafaél won deze in een tijd van 2.29 minuten en Eline was een goede runnerup met een tijd van 2.03 minuten.  Alledrie gingen ze naar huis met een mooie medaille en beker.