PAAS Totaalafbouw

Net als vrijwilligers zijn sponsoren zeer belangrijk voor onze wielervereniging.

Daarom hebben we ‘Sponsor in Beeld’ bedacht. Door middel van een interview zullen we iedere maand één sponsor uitlichten op onze website en Social Media. Henri Paas, PAAS Totaalafbouw heeft deze maand de eer om als sponsor uitgelicht te worden. Benieuwd naar het interview? Lees dan verder.

Kun je jezelf even voorstellen?

Ik ben Hendri Paas, getrouwd met Kasia en vader van Elza en Samuel.

Zou je meer kunnen vertellen over PAAS Totaalafbouw?

Door een unieke bundeling van afbouwactiviteiten onder één dak heeft Paas Totaalafbouw het Paas Totaalafbouwconcept op de markt gebracht, vanuit dit concept is het mogelijk om onze opdrachtgevers volledig te ontzorgen met één aanspreekpunt voor al deze disciplines! U kunt bij ons terecht voor het plaatsten van binnenwanden, cementdekvloeren, stukadoorswerk, spackwerk, buitengevelisolatie, tegelwerk en systeemwanden & plafonds

Met welke kernwaarden zou je PAAS Totaalafbouw omschrijven?

Kennis, kwaliteit en capaciteit zijn de kernwaarden van Paas Totaalafbouw!

Wat is de doelgroep van PAAS Totaalafbouw?

Particulieren, zakelijke klanten en vastgoedonderhoud

Hoe lang zijn jullie al sponsor van Wielersportvereniging Emmen?

Wij zijn sinds 2022 trotse sponsor !

Wat heeft je doen besluiten om sponsor van Wielersportvereniging Emmen te worden?

De interesse ligt al wat langer bij de wielersport, zelf mag ik graag nog wel een tochtje maken op de Mtb, en via een andere sponsor gevraagd voor de Wsv Emmen.
Bezoek je weleens een wielerwedstrijd/ wielerevenement.

Wij doen regelmatig mee aan Mtb tochtjes die georganiseerd worden in de regio.

Wat kan je eventuele potentiële sponsors meegeven waarom het goed is een vereniging te sponsoren?

Paas totaalafbouw sponsort vanuit maatschappelijke betrokkenheid meerdere sportvereniging in de regio, wij vinden het belangrijk dat iedereen jong & oud en op elk niveau kan sporten en deel kan nemen aan het verenigleven, dus ik zou zeggen goed voorbeeld doet volgen 😉

Wil je nog wat kwijt aan iedereen die dit interview leest?

Dat de wielertenues prachtig zijn geworden met dit ontwerp en wij regelmatig te horen krijgen dat ze Paas Totaalafbouw op de fietstenues hebben gezien van de WSV Emmen!

Aan welke sponsor geef jij het woord in het volgende interview “ Sponsor uitgelicht” ?

Gert & Ina van Bikes 4 You