Clubactiviteiten Jeugd Wielrennen

Informatie

Check onderstaand programma van alle extra activiteiten die naast de reguliere dinsdagavond en donderdagavondtraining op het programma staan. Tijdens deze activiteiten is er begeleiding aanwezig vanuit WSV Emmen. Echter de trainers stellen het op prijs dat zoveel mogelijk ouders actief meefietsen.

Trainingen gedurende zomerperiode(Wielrennen)

Vanaf begin maart beginnen we met de trainingen op de weg.  Zodra de klok weer op de zomertijd staat beginnen we met de trainingen op de weg op de donderdagavond van 18.15 tot ca. 19.15 uur, deze trainingen vinden plaats op en rondom de wielerbaan van WSV Emmen Sportpark de Meerdijk.

Trainingen gedurende winterperiode(Veldrijden)

Vanaf 1 oktober beginnen we met de veldrijdtrainingen op de dinsdagavond en donderdagavond van 18.15 tot 19.15 uur, deze trainingen vinden plaats bij de kantine van WSV Emmen op Sportpark de Meerdijk. De winterperiode veldrijden duurt tot ca. half februari. De trainingen kunnen zowel met de cyclocrossfiets als met de MTB worden gevolgd.

Aanmelden via datumprikker

Als de button  “Aanmelden” zichtbaar is bij een bepaalde clubactiviteit dan is  vooraf aanmelden noodzakelijk.  Om deel te nemen; klik op button “Aanmelden“, je wordt automatisch doorgelinkt naar juiste pagina.

Als je als ouder ook wilt deelnemen aan een clubactiviteit graag bij aanmelding in tekstvak “opmerking” naam ouder invullen, zie hieronder voorbeeld tekst vak:

Het is mogelijk om datumprikker als app (Android en iOS) te downloaden op je telefoon, op die manier heb je altijd de aanmeldingen bij de hand. Let op: aanmaken account wel graag onder naam van WSV Emmen lid aanmaken, dit i.v.m. juiste naam op de deelnemerslijst.

Handleiding datumprikker

Parkeren trainingen

Klik op onderstaande link voor locatie parkeren:
Sportpark Meerdijk