Clubkamp Jeugd

Dit voorjaar wordt het clubkamp voor de jeugd georganiseerd op een nieuwe locatie. We gaan ditmaal naar Kampeerboerderij De Langenberg te Rijssen. De accommodatie heet “Het Kamphuis” en is nog maar een jaar oud en van alle gemakken voorzien.

De kampeerboerderij ligt op de Sallandse Heuvelrug dichtbij de Holterberg, Lemelerberg en de Grote Koningsbelt, aansluitend aan de kampeerboerderij ligt MTB Route Rijssen. MTB Route Holten en MTB Route Hellendoorn/Nijverdal liggen op geringe fietsafstand. Kortom voor zowel de wegrenners als de mountainbikers is er volop uitdaging voor een mooi weekend.

Datum clubkamp

Het clubkamp wordt georganiseerd van vrijdag 20 maart tot en met zondag 22 maart 2020.

Het exacte programma volgt later. Het is mogelijk om heel het weekend te blijven of alleen de zaterdag.

Kampeerboerderij De Langenberg
Enterveenweg 10
7461 PB Rijssen
www.delangenberg.nl

Kosten

De kosten voor 2 nachten bedragen € 50,- per deelnemer all in (ook als deelnemer 1 nacht blijft slapen bedragen de kosten € 50,-). Het is mogelijk om alleen de zaterdag te komen, kosten bedragen dan € 25,- per deelnemer.

Kosten voor clubkamp gaarne voor 1 maart 2020 overmaken op onderstaande bankrekening onder vermelding van naam deelnemer:
NL49RABO0135193311 t.n.v. WSV Emmen

Aanmelden kan alleen via het digitaal aanmeldingsformulier tot en met 1 maart.

De inschrijving is inmiddels gesloten!

Vragen?

Eventuele vragen kunnen gesteld worden via het volgend mailadres: mtb-jeugd@wsvemmen.nl

Foto’s accommodatie